نحوه تشخیص اوردینری اصل و فیک

18 شهریور‌ماه 1402

نحوه تشخیص اوردینری اصل و فیک

ما در این مقاله سعی کرده ایم تشخیص فیک و اصل اوردینری را توضیح دهیم.

برند اوردینری که سالهای اخیر به محبوبیت زیادی در بین افرادی که در لاین زیبایی و بهبودی پوست کار می کنند پیدا نموده است، با ارائه‌ی محصولاتی فوق العاده با کیفیت در بازار توانسته گوی سبقت را از رقبای خود برباید.اما از آنجایی که این محصول بسیار کاربردی است و مشهور شده است، به سرعت نمونه های تقلبی آن را هم در بازار می بینیم که در بسیاری از موارد نمی توانیم به درستی اصل و تقلبی آنها را تشخیص دهیم. 

تشخیص اصل و فیک محصولات اوردینری

پس در نتیجه لازم است بدانیم که محصولات اوردینری اصل چه ویژگی هایی دارند که در هنگام خرید به آنها توجه کنیم تا بتوانیم بهترین محصول را با بالاترین کیفیت خریداری نماییم.در این مقاله از وب سایت هیوا به موارد مهمی در خصوص نحوه تشخیص اصل و فیک محصولات اوردینری اشاره خواهیم کرد. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مقایسه اوردینری اصل و فیک

نحوه تشخیص اصل و فیک محصولات اوردینری در برخی موارد کاری سخت است که حتی با بررسی دقیق محصول هم نمی توانید آن را بفهمید.

 اما یکی از کارهایی که می توانیم برای این موضوع به شما پیشنهاد بدهیم این است که اگر قبلا محصول را به صورت صد درصد اصل خریداری نموده اید و حالا تمام شده است، وقتی به مرکز خرید محصولات اوردینری مراجعه می کنید، محصول قبلی را با خود ببرید و با ریز جزئیات آن دو را با هم نگاه کنید. در بسیاری از مواقع رنگ و حالت شیشه یا بسته بندی محصول متفاوت است که می تواند به شما در خرید محصول اصل کمک کند.

مورد بعدی در این خصوص این است که به وب سایت مرجع مراجعه کنید. وقتی می خواهید برند اوردینری را به صورت اصل داشته باشید، باید تصاویر مربوط به آن را که سایت منتشر نموده با دقت ببینید و با اصالت کالای خود مقایسه کنید. این راهکار معمولا در اکثر مواقع جواب می دهد زیرا بسته بندی و شکل ظاهری هر محصول در نهایت یک المان خاص دارد که محصولات فیک نمی توانند به همان دقت آن را نشان دهند.

 خرید محصولات اوردینری اصل 

وجود یک لاین نقره ای در محصولات اوردینری اصل

سرم‌های اوردینری اصل یه خط نقره ای دارند که در محصولات فیک دیده نمی شود. این خط نقره ای که با دستگاه های ویژه در کارخانه ی اوردینری زده می شوند، اصالت محصول مورد نظر شما را می رسانند. در این نحوه تشخیص اصل و فیک محصولات اوردینری توجه کنید بسته‌های محصولات اوردینری بسیار محکم است و به آسانی باز نخواهد شد. محصولات فیک معمولا درب های آسان باز شو دارند که می توانید از این روش هم برای شناخت محصولات اصل از تقلبی استفاده نمایید.

وجود یک لاین نقره ای در محصولات اوردینری اسکوربیک

بسته بندی محصولات اوردینری با بسته بندی های فیک در یک موضوع متفاوت هستند. محصولات اوردینری اصل جعبه ای مخمل مانند دارند که بسته بندی های فیک صورت پوشش های غیربرجسته و های گلاس دیده می شود. 

بارکد محصولات اصل اوردینری

محصولات برند اوردینری مانند دیگر محصولات مراقبتی، بر روی محصولات خود تاریخ تولید و انقضا ندارند. این محصولات دارای بچ نامبر یا بچ کد هستند که روی جعبه یا روی شیشه محصول درج شده است. بچ کد یه کد 4 رقمی است که بر روی شیشه محصول قرار دارد. برای دست یافتن به تاریخ انقضای محصول باید این بچ کد را در سایت Checkfresh  وارد کنید و در صورتی که محصول اصل باشد اطلاعات مربوط به آن در وبسایت به نمایش درخواهد آمد.

روش کار به این شکل است که باید ابتدا وارد سایت checkfresh.com شوید و در قسمت برندها برند اوردینری را انتخاب کنید. پس بچ کد محصول را در فیلد مورد نظر وارد کرده و اطلاعات مربوطه را دریافت کنید. روش دیگر استفاده از اپلیکیشن کاسمتیک چکر ( Cosmetic Checker) است که در گوگل پلی یا اپ استور قابل نصب است. با نصب این برنامه و انتخاب برند اوردینری از منوی کشویی آن می‌توانید بچ نامبر محصول مورد نظر را وارد کرده و گزینه Check را بزنید. با این روش تاریخ تولید و طول عمر محصول برای شما قابل نمایش خواهد بود.

حجم محصول اوردینری اصل و فیک

یکی دیگر از روش های تشخیص اصل و فیک محصولات اوردینری این است که به حجم آن دقت نمایید. حجم های برند اوردینری به شرح زیر است:

  1. سرم های عادی اوردینری 30 میل
  2. هیالورونیک اسید 30 و 60 میل
  3. نیاسینامید 30 و 60 میل
  4. پیکنوژل 15 میل

اگر در حین خرید محصولات اوردینری این حجم ها را مشاهده نکردید، محصول شما فیک است.

حجم محصول اصل و فیک محصولات اوردینری

بوی محصولات اوردینری اصل 

یکی دیگر از نحوه های تشخیص اصل و فیک محصولات اوردینری معمولا رایحه های خاص خودشان است و ترکیبی که در آنها وجود دارد موجب می شود که عطر مخصوص به خودشان را داشته باشند. وقتی از فروشنده می خواهید که درب محصول را باز نموده و آن را بو کنید، احتمالا اگر محصول تقلبی باشد، رایحه ای متفاوت یا تند خواهد داشت که یقینا می تواند فیک بودن آن را نشان دهد. همچنین اگر قبلا از این محصول استفاده نموده اید، می دانید که بوی آن چگونه است و اگر با چیزی که شما داشتید مغایرت داشت، محصول مورد نظر شما احتمالا فیک است.

اوردینری اصل و فیک

یکی از موارد تشخیص اصل و فیک محصولات اوردینری در مورد کیفیت چاپ و جزئیات

محصولات ٖاوردینری اصل با دقت و کیفیت بالا تولید می‌شوند. جزئیات طراحی و اجرای محصولات اوردینری به شکلی است که به راحتی می‌توان تفاوت آن‌ها با محصولات فیک را تشخیص داد. با دیدن اصل محصولات اوردینری، می‌توانید کیفیت بالای چاپ، جزئیات دقیق و سطح صاف آن را مشاهده کنید. علاوه بر این، مواد استفاده شده در تولید محصولات اوردینری از کیفیت بالایی برخوردار است که باعث افزایش دوام و عمر مفید محصولات می‌شود.

به طور مقابل، محصولات فیک اوردینری، اغلب با استفاده از مواد با کیفیت پایین تولید می‌شوند و با کیفیت پایین‌تری نسبت به محصولات اصلی عرضه می‌شوند. جزئیات طراحی و چاپ آن‌ها نیز بسیار ضعیف است و به سختی می‌توان تفاوت آن‌ها با محصولات اصلی را تشخیص داد. بنابراین، در کل، یکی از روش های تشخیص اصل و فیک محصولات اوردینری نوع چاپ آن است، اوردینری های اصل با کیفیت بالا و جزئیات دقیق تولید می‌شوند، در حالی که محصولات فیک اوردینری کیفیت پایین‌تری دارند و جزئیات طراحی و چاپ آن‌ها ضعیف است.

قیمت اوردینری اصل و تقلبی

آخرین مولفه تشخیص اوردینری اصل و فیک که در این مقاله به آن می‌پردازیم، مسئله قیمت آن است. قیمت محصولات اوردینری اصل از ۱۰ دلار شروع میشود و تا ۷۰ دلار ادامه دارد که با قیمت دلار در ایران از ۶۰۰ هزار تومان تا ۴میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رنج بندی می‌شود. اما قیمت محصولات اوردینری تقلبی کمتر از این قیمت است زیرا تمرکزی که دانشمندان شرکت اوردینری روی محصولات گذاشته اند را رعایت نکرده و فرمولاسیون تقلبی دارند. این موضوع سبب می‌شود که آثار جبران ناپذیری بر روی پوست شما ایجاد کند.

در جدول زیر برخی از تفاوت های اوردینری اصل و فیک را نوشته ایم:

ویژگی‌ها محصولات اصلی The Ordinary محصولات تقلبی The Ordinary
بسته‌بندی بسته‌بندی کیفیت بالا با نام برند، توضیحات، نحوه استفاده، لیست مواد اولیه و محتویات دقیق بسته‌بندی ناقص و نامعلوم بدون توضیحات کافی
کیفیت مواد مواد با کیفیت و اصیل با ارائه آزمایشگاهی برای تایید کیفیت مواد کم‌کیفیت و تقلبی بدون آزمایشگاهی برای تایید کیفیت
قیمت قیمت مناسب و منطقی در مقایسه با کیفیت و نوع محصول قیمت بسیار پایین‌تر از بازار که نشان دهنده تقلب است
روش استفاده راهنمای استفاده و کاربرد دقیق نداشتن راهنمای دقیق و مشخص
موجودی موجودی در فروشگاه‌های رسمی و معتبر عرضه نشده در فروشگاه‌های رسمی و تنها در بازارهای غیرمجاز یافت می‌شوند
بو و رنگ بو و رنگ متناسب با نوع محصول و توضیحات بر روی بسته‌بندی بو و رنگ غیرمتعارف و ناشی از مواد شیمیایی ناامن
جایخالی در سرم ندارد احتمال جای خالی در بسته‌بندی محصولات تقلبی وجود دارد
تاریخ انقضا تاریخ انقضا دارد و قابل رویت است تاریخ انقضا احتمالا وجود ندارد و یا نامعلوم است
عوارض جانبی بدون عوارض جانبی با توجه به کیفیت و اصالت مواد ممکن است عوارض جانبی ناشی از مواد شیمیایی ناامن باشد
اثربخشی اثربخشی محصولات اصلی تایید شده توسط مشتریان و خریداران کمترین اثربخشی به دلیل استفاده از مواد کم‌کیفیت و تقلبی

جمع بندی نحوه تشخیص اصل و فیک محصولات اوردینری

وقتی می خواهید محصولی را بخرید که از اصل بودن آن اطمینان داشته باشید، پیش از هرچیز باید از فروشگاه هایی اقدام به خرید نمایید که برندهای معتبری هستند و اقدام به فروش محصولات فیک نمی کنند.

ما این اطمینان را به شما میدهیم در وب سایت هیوابیوتی همه ی محصولات موجود در فروشگاه اصل هستند و می توانید اصالت کالاها را با نمونه ی اصلی که در سایت اوردینری است مقایسه کنید تا از خرید خود مطمئن شوید و همچنین شما میتوانید با محصولات اوردینری اصل ما محصولات فیک را شناسایی کنید. به همین جهت پیشنهاد می کنیم که برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی فقط برندهای معتبر را انتخاب نمایید تا پوستی سالم و شاداب داشته و به سلامت خود نیز اهمیت دهید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است.

دیدگاه شما

محصولات جدید فروشگاه هیوا

28%
سرم ترمیم کننده و ضد چروک اسمارت کلینیک ۵۰ میل
سرم ترمیم کننده و ضد چروک اسمارت کلینیک ۵۰ میل
3,200,000 تومان
2,300,000 تومان
15%
سرم التیام بخش و ترمیم بریر اوردینری The Ordinary Soothing and Barrier Support Serum
سرم التیام بخش و ترمیم بریر اوردینری The Ordinary Soothing and Barrier Support Serum
1,980,000 تومان
1,670,000 تومان
22%
ضدلک بسیار قوی ایون بتر کلینیک حجم 10 میلی لیتر
ضدلک بسیار قوی ایون بتر کلینیک حجم 10 میلی لیتر
1,980,000 تومان
1,540,000 تومان
28%
کرم دور چشم بنفیانس شیسیدو اورجینال
کرم دور چشم بنفیانس شیسیدو اورجینال
3,900,000 تومان
2,780,000 تومان
34%
مرطوب کننده دراماتیکالی پوست مختلط چرب دیفرنت کلینیک حجم 60 میل
مرطوب کننده دراماتیکالی پوست مختلط چرب دیفرنت کلینیک حجم 60 میل
980,000 تومان
640,000 تومان
30%
ضد آفتاب ضد لک اکتیو یونیفای ایزدین ACTIVE UNIFY SPF+50 حجم 50 میل
ضد آفتاب ضد لک اکتیو یونیفای ایزدین ACTIVE UNIFY SPF+50 حجم 50 میل
1,780,000 تومان
1,230,000 تومان
26%
سرم ضد لک کلینیک even better ۱۰۰ میل
سرم ضد لک کلینیک even better ۱۰۰ میل
3,400,000 تومان
2,500,000 تومان
31%
صابون ضد قارچ و خوشبو کننده پا
صابون ضد قارچ و خوشبو کننده پا
129,000 تومان
89,000 تومان

بیشتر بخوانید