اوز نچرال سبز معجزه ای برای پوست

24 فروردین‌ماه 1401

اوز نچرال سبز معجزه ای برای پوست

تمایل به زیبایی، یکی از نیازهای درونی و فطری انسان است. معمولا این گرایش در خانم‌ها بیش‌تر از آقایان دیده می‌شود. نمود بارز این گرایش را می‌توان در مراقب‌های پوستی و سایر مراقبت‌های خانم‌ها جهت تکمیل المان‌ها و فاکتورهای زیبایی دانست.

یکی از شایع‌ترین و حساس‌ترین مراقبت‌ها در واقع مراقبت از پوست است. ما در این مقاله قصد داریم به شما محصولی را معرفی می‌کند که می‌تواند معجزه‌ای برای شما باشد.

اهمیت و ضرورت مراقبت از پوست

یکی از اهداف اصلی افراد جهت انجام مراقبت‌های پوستی رسیدن به پوستی شاداب و در عین حال جلوگیری از تخریب ساختار پوست در طول زمان است؛ اگر شما پوستی خشک، چرب، مختلط یا حساس داشته باشید ممکن است روتین پوستی شما کمی متفاوت باشد اما اهداف مراقبتی شما یکسان است؛ قطعا تمام افراد هر نوع پوستی که داشته باشند وجود یک آبرسان قوی، یه محلول ضد چین و چروک و یا برطرف کننده جای لک‌ و جوش را در روتین پوستی خود دارند.

یک نکته را فراموش نکنید!

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و کاهش میزان قدرت خرید افراد هم‌چنین با بالا رفتن قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت‌های پوستی، اکثر افراد تمایل به خرید محصولاتی دارند که سایر مراقبت‌های پوستی را پوشش دهد. در واقع استفاده از محصولی که بتواند به صورت چند منظوره مراقب‌های پوستی را انجام دهد در راس کار خریداران قرار گرفته است. همچنین با توجه به پیشرفت روز افزون علم داروسازی همان طور که شاهد هستیم، شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ اقدام به تولید محصولاتی چند منظوره کرده‌اند، سرم آز نچرال سبز هم یکی از همین محصولات گرانبها است.

سرم هیالورونیک اسید (OZNATURALS) معجزه‌ای برای پوست

 سرم هیالورونیک اسید (OZNATURALS) ، برای پوست به یک معجزه می ماند، این محصول که طرفداران بسیاری در سر تا سر دنیا دارد، در آمریکا متولد شده و از یک کمپانی خارجی تهیه می شود. هیوا بیوتی افتخار دارد که به عنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان سرم آز نچرال به هم میهنان خود خدمت کند.

سرم هیالورونیک اسید از نچرال که عمدتا در بستر فضای مجازی با عنوان‌های متفاوتی و گاها همراه با اشتباه نگارشی جستجو می‌شود، قبل از معرفی این محصول لازم است چند نکته را یادآوری کنیم؛ نام درست این محصول همانطور که بر روی بسته‌بندی درج شده است « هیالورونیک اسید » است؛ سرچ نام‌هایی چون هیلارونیک، هیلورانیک، هیلوریک نه تنها نادرست است بلکه گاهی ممکن است شما را به خطا انداخته و بدون توجه به نام درست محصول و تنها با توجه به رنگ سبز جعبه اقدام به خرید محصولی فیک و تقلبی کنید؛ پس قبل از خرید حتما این نکات ضروری را در نظر بگیرید.




سرم ازنچرال سبز سرم ضدپیری ویتامین سی و هیالورانیک اسید

 

سرم هیالورونیک اسید اوزنچرال سبز OZNaturals ( ازنچرال )

امتیاز 5.00 از 5
409,000 تومان




معرفی سرم هیالورونیک اسید از نچرال (OZNATURALS)

سرم هیالورونیک اسید (OZNATURALS) مژده‌ای برای هواداران و طرفداران محصولات چند منظوره پوستی است. چرا که این سرم  با قابلیت چند منظوره و صرفه اقتصادی تولید شده است.

شاید داشتن یک محصول با چند کارایی، نقطه ایده‌آل هر زیباجویی باشد.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به:

  • آبرسانی قوی و با قابلیت روشن کنندگی پوست.
  • کمک به جلوگیری از پیری پوست با قدرت آبرسانی.
  • از بین برنده خطوط ایجاد شده بر پوست در اثر فعالیت و عوامل خارجی.
  • دارای ویتامین سی و کمک به شادابی و تازگی انواع مختلف پوست.

ویژگی مهمی که سرم هیالورونیک اسید را نسبت به سایر محصولات مشابه متفاوت کرده است، قدرت فراوان و قوی سرم پوست از نچرال در آبرسانی و سایر ویتامین‌های موجود در آن است.

اگر پوست شما به علت عوامل خارجی چون تابش آفتاب یا شرایط آب و هوایی نامساعد دچار تغییراتی چون خشکی یا سایر آسیب‌های مشابه شده است این محصول می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

قدرت آبرسانی در سرم هیالورونیک اسید (OZNATURALS) 

قدرت آبرسانی و قابلیت هیدراته کردن در محصولات مراقبتی حائز اهمیت است، لذا سرم هیالورونیک با توجه به این که اهداف اصلی مراقبت‌ها جلوه‌ای سالم و زیبا جهت لایه‌های بیرونی بدن است؛ نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد؛ اگر بخواهیم به تشریح عملکردهای این سرم بپردازیم باید بگوییم این سرم در واقع می‌تواند پایه و اساس روتین پوستی شما باشد علاوه بر این سرم هیالورونیک باعث می‌شود که:

  • با آبرسانی قوی؛ انعطاف پذیری را در پوست شما افزایش دهد.
  • با از بین بردن لکه‌های سطحی حاصل از آبرسانی، به افزایش درخشش پوست کمک کند.
  • چربی‌های ناشی از تغذیه‌های نامناسب یا عوامل بیرونی کاهش یابد.
  • و….

شما از دیگر عملکردهای این سرم معجزه‌آسا مطلع هستید؛ اگر تجربه استفاده‌ از این سرم را دارید، لطفا در قسمت نظرات یا دیدگاه تجربیات یا میزان رضایت خود را با ما به اشتراک بگذارید.

وجود ویتامین‌ها در سرم هیالورونیک اسید(OZNATURALS)

گفتیم که این سرم قوی دارای ویتامین‌هاست، برند OZNATURALS این محصول را با هدف بهبود انواع پوست و از بین بردن سلول‌های مرده پوست تولید می‌کند؛ در واقع از سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری با دارا بودن ویتامین‌های E،C سلول‌های مرده را نابود کرده و به احیا، پاکسازی و درخشان و شفاف شدن پوست کمک می‌کند، با وجود آنتی اکسیدان به جنگ پیری زودرس بروید و در آینه به پوست سالم و شاداب خود لبخند بزنید.

اوزنچرال

تیره و کدر شدن پوست یکی از دغدغه خانم‌ها

اگر خانم شاغلی باشید یا اگر از دسته افرادی باشید که مدت زمان زیادی را بیرون از منزل سپری می‌کنید، اگر پوست شما به علت استفاده نامناسب از محصولات مراقبتی و ماسک‌های خانگی تیره و تار شده است؛ سرم آبرسان هیالورونیک می‌تواند در درمان آسیب‌های ناشی از استرس‌های برگرفته از زندگی روزمره و فشار کاری، و همچنین آسیب‌های مخرب ناشی از آلودگی هوا کمک کند؛ توجه داشته باشید بافت این سرم بسیار سبک بوده و به سرعت جذب شده و تاثیر خود را در کوتاه مدت می‌گذارد.

ازنچرال

برند (OZNATURALS)، تولید کننده محصولات طبیعی

برند (OZNATURALS) در ساخت محصولات خود عمدتا از مواد طبیعی استفاده می‌کند؛ این برند در ساخت سرم هیالورونیک از موارد طبیعی استفاده‌ کرده است؛ به طور قطع و با توجه به مطالعات انجام شده بر روی این محصول می‌توان گفت: حدود ۹۸ درصد از ترکیبات و‌محتویات این محصول طبیعی است در واقع این نکته برای کسانی حائز اهمیت است که تمایل زیادی به استفاده از ترکیبات شیمیایی در محصولات مراقبت از پوست خود ندارند.

سخن پایانی

سپاس که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، ما سعی داریم بهترین محصولات را در حوزه مراقبت‌های پوستی به شما معرفی کنیم؛ استفاده از محصول معرفی شده تضمینی برای از بین بردن آسیب‌های پوستی ناشی از UV خورشید، و رادیکال‌های آزاد است؛ همچنین اگر شما طرفدار انواع عصاره‌های گیاهی هستید یا اگر عطر فندق آمریکایی و طراوت عصاره گل‌های بابونه را می‌پسندید؛ یا اگر به معجزه عصاره برگ چای سبز و عصاره میوه گل سرخ و عملکرد تضمینی آلوئه ورا اعتقاد دارید حتما این محصول را خریداری کنید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است.

دیدگاه شما

محصولات جدید فروشگاه هیوا

کرم کلاژن ساز سفید کننده دائمی WOKALIوکالی فرانسه
کرم کلاژن ساز سفید کننده دائمی WOKALIوکالی فرانسه
398,000 تومان
برس مو چوبی بامبو مدل خرگوشی
برس مو چوبی بامبو مدل خرگوشی
198,000 تومان
لوسیون بدن تیوپی هلو بیوآکوا BIOAQUA
لوسیون بدن تیوپی هلو بیوآکوا BIOAQUA
62,000 تومان
فوم پاک کننده آرایش کلاژن ساز وکالی WOKALI
فوم پاک کننده آرایش کلاژن ساز وکالی WOKALI
215,000 تومان
کرم رفع خشکی و ترک پا عصاره برنج WOKALI
کرم رفع خشکی و ترک پا عصاره برنج WOKALI
145,000 تومان
اسکراب شنی شیر الاغ وکالی WOKALI
اسکراب شنی شیر الاغ وکالی WOKALI
198,000 تومان
فوم شوینده براش دار عصاره برنج WOKALI
فوم شوینده براش دار عصاره برنج WOKALI
189,000 تومان
کرم ضدلک و چروک فوری حلزون وکالی WOKALI
کرم ضدلک و چروک فوری حلزون وکالی WOKALI
149,000 تومان

بیشتر بخوانید