راز عجیب سرم بافه اوردینری

21 تیر‌ماه 1402

راز عجیب سرم بافه اوردینری

پوست به طور طبیعی جهت پیشگیری از ایجاد چین و چروک، کلاژن و الاستین تولید می‌کند. به مرور زمان و افزایش سن تولید این ترکیبات در پوست کاهش یافته و منجر به خشکی و پدیدار شدن چین و چروک می‌شود. ایجاد خطوط و تشکیل چین و چروک بخشی از روند طبیعی پوست است که با تغییر سبک زندگی و اقدامات پیشگیرانه قابل بهبود است.

مصرف الکل، سیگار کشیدن، نداشتن روتین پوستی مناسب، آلودگی هوا، کمبود خواب، استرس، عوامل ژنتیکی، مصرف برخی داروها و قرار گرفتن در معرض آفتاب بدون محافظت کافی از جمله علل پیدایش چین و چروک به شمار می‌روند.

امروزه بسیاری از محصولات مراقبتی برای به تاخیر انداختن فرآیند پیری پوست و کاهش علائم آن روانه بازار شده است. یکی از بهترین محصولات ضد پیری جهت پیشگیری از ایجاد خطوط و چین و چروک سرم بافه اوردینری است که یکی از پرفروش‌ترین محصولات اوردینری به شمار می‌رود. سرم بافه اوردینری محصولی آرایشی بهداشتی که جهت تقویت ساختار پوست و بهبود بافت آن تولید شده است.

ویژگی منحصر به فرد سرم بافه اوردینری بهره گیری از فناوری پپتیدی است. تغییر نام سرم بافه اوردینری به سرم مولتی پپتید و هیالورونیک اسید نیز در نوامبر 2022 توسط برند اوردینری صورت پذیرفت. مجموعه پپتیدهای موجود در این سرم و ترکیبات هیالورونیک اسید موجود در آن منجر به این تغییر نام شد.

پپتایدها یا همان پپتید‌ها با تولید سیگنال‌هایی به بدن منجر به تولید کلاژن بیشتر شده و فرآیند بهبود پوست و ترمیم آن را تسریع می‌کند. راز سرم بافه اوردینری در به کار گیری این ترکیب معجزه آسا و تاثیر آن بر جوانسازی و کلاژن سازی پوست است.  سرم بافه اوردینری فرموله شده توسط فناوری پیشرفته ضد پیری بوده و آبرسان و جوانساز پوست است.

فواید پپتید برای پوست

پپتید یک ترکیب طبیعی است که توسط بدن ساخته می‌شود و نسخه کوچکتری از پروتئین‌ها است که نقش مهمی در تنظیم فعالیت‌های بیولوژیکی بدن داشته و می‌توانند به عنوان هورمون‌ها عمل کرده و سیگنال‌ها را در سراسر بدن منتقل کنند. پپتید در تحریک تولید کلاژن موثر بوده و در کاهش چین و چروک نقش مهمی ایفا می‌کند. پپتید در بسیاری از محصولات مراقبتی از جمله سرم بافه اوردینری به کار رفته و نقش مهمی در سفتی پوست، کشسانی و جوانسازی دارد.

سرم بافه اوردینری برای جوانسازی و ضد پیری پوست

مهمترین کاربرد سرم های بافه اوردینری

هدف اودرینری در تولید سرم‌های بافه‌ و سرم بافت کوپر  کلاژن سازی بهتر و تاخیر در روند پیری پوست است، این دو از بهترین سرم‌های ضد پیری و جوانساز پوست است. سرم بافه و سرم بافت کوپر اوردینری دارای هیالورونیک اسید و 11 نوع اسید آمینه سازگار با پوست  است که به تامین رطوبت پوست کمک می‌کنند و در بهبود بافت پوست و استحکام آن موثرند. سرم های بافه اوردینری نشانه‌های بروز پیری پوست را به تاخیر انداخته و با تقویت و ترمیم بافت پوست منجر به بهبود لک‌های پوستی می‌شود.

فرمولاسیون غنی سرم‌های بافه، PH طبیعی پوست را حفظ کرده و بافت سبک و فاقد چربی دارد. سرم های بافه اوردینری از جمله قوی‌ترین و بهترین ضد چروک‌های بازار لوازم آرایشی و بهداشتی به شمار می‌روند. این دو سرم اوردینری علاوه بر خاصیت ضد پیری یک آبرسان فوق‌العاده هستند و در کاهش علائم پیری پوست موثر عمل می‌کنند.

اصلی‌ترین ویژگی‌های سرم بافه اوردینری

سرم بافه اوردینری حاوی ترکیبات ضد پیری بوده و مصرف مداوم آن خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و استحکام بافت پوست را بهبود می‌بخشد. یکی از ویژگی‌های بارز محصولات این برند عدم تست بر روی حیوانات بوده که محصولات این برند را از سایر برندها متمایز می‌کند. از جمله سایر ویژگی‌های سرم بافه می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

رفع چین و چروک:

سرم بافه با بهره گیری از فناوری پیشرفته ضد پیری، از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری کرده و هر گونه علائم ناشی از پیری و افزایش سن را بهبود می‌بخشد.

رطوبت رسانی:

سرم بافه اوردینری حاوی هیالورونیک اسید و 11 نوع اسید آمینه سازگار با پوست بوده که به تامین رطوبت مورد نیاز لایه سطحی پوست پرداخته و مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست محسوب می‌شود.

بافت سبک:

سرم ضد چروک بافه فرمولاسیونی سبک و بر پایه آب داشته و بر روی پوست حس سنگی و چربی اضافه ایجاد نخواهد کرد.

بهبود لک‌های پوستی:

سرم آبرسان بافه روشن کننده و درخشان کننده پوست بوده و موجب احیاء و بازسازی پوست می‌گردد.

سرم بافه اوردینری استحکام بخش و ضد چروک

ترکیبات سرم اوردینری بافه

دنیای مراقبت از پوست با فناوری‌های جدید مدام در حال بروز رسانی بوده و تولید محصولاتی که مطابق با نیاز مصرف کننده با کمترین میزان آسیب باشد بسیار مورد توجه است. برند اوردینری در راستای حفظ سلامت پوست از ترکیبات گیاهی و وگان جهت تولید محصولات خود استفاده کرده که این ترکیبات شامل:

آب، گلیسیرین، استاتیل هگزاپپتید، لاکتوکوک فرمنت لیزات، پنتاپپتید، پالمیتویل ترایپتید، پالمیتویل تتراپپتید، پالمیتویل ترایپتید، اسید آرژینیلتریپتوفیل دی‌فنیل گلیسین استاتیل، هیالورونات سدیم، آلانتوئین، ترهالوز، اسید PCA سدیم، اسید سیتریک ، هیدروکسی‌پروپیل سایکلودکسترین و کلرید سدیم است. در ادامه اثرگذاری مهمترین ترکیبات موجود در سرم بافه را بررسی می‌کنیم.

پپتیدها:

پپتایدها از به هم پیوستن اسیدهای آمینه با ترکیب مشخص تشکیل شده‌اند و پروتئین‌های بدن ما از جمله کلاژن‌های پوست را می‌سازند. پپتید در عملکرد پوست و حفظ استحکام آن نقش اساسی ایفا می‌کند. پپتید معجزه‌ای برای پوست بوده که برند اوردینری توانسته از این ترکیب شگفت انگیز در تولید سرم بافه بهره گرفته و محصولی بی‌نظیر تولید کند.

اسید هیالورونیک:

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بافت‌های بدن و سلول‌ها وجود داشته و قوی‌ترین رطوبت رسان پوست و مغذی آن است. با افزایش سن سطح هیالورونیک اسید در پوست کاهش یافته و منجر به خشکی و چین و چروک می‌شود. هیالورونیک اسید موجود در سرم بافه اوردینری از هیدراته شدن پوست جلوگیری کرده و بهترین رطوبت رسان جهت حفظ سلامت و جوانی پوست به شمار می‌رود.

پروبیوتیک:

پروبیوتیک‌ها در واقع باکتری‌های مفیدی هستند که می‌توانند سلامت پوست را تسهیل کرده و عملکرد محافظتی پوست را بهبود می‌بخشند. سرم بافه با دارا بودن این ماده عوارض التهابی مانند جوش و آکنه را کاهش داده و به مبارزه با عوامل آسیب رسان مانند باکتری‌های مضر و قارچ‌ها کمک می‌کند.

اسیدهای آمینه:

این ماده موجب بهبود شلی و افتادگی پوست شده و در افزایش انعطاف پذیری و استحکام پوست موثر است. مصرف مداوم سرم بافه به دلیل دارا بودن اسیدهای آمینه موجب تقویت ساختار پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک می‌گردد. این سرم همچنین در تسهیل ترمیم و بهبود زخم و آسیب‌های پوستی موثر بوده و پوست را نرم و لطیف نگه می‌دارد.

گلیسرین:

این ماده بمب آبرسان و مرطوب کننده قوی بوده که با داشتن وزن مولکولی سبک قدرت جذب و نفوذ بالایی دارد. گلیسیرین عامل نرم کننده و مرطوب کننده پوست بوده و خواص تسکین دهندگی دارد. سرم بافه از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت کرده و در تقویت و آبرسانی پوست موثر است.

قبل و بعد از مصرف سرم بافه اوردینری

مزایای استفاده از سرم بافه اوردینری

سرم بافه شامل طیف وسیعی از ترکیبات مفید برای پوست است که موجب جوانسازی و لطافت پوست می‌شود. این سرم چین و چروک‌های ناشی از افزایش سن را کاهش داده و یک سرم ضد چروک قوی برای از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک است. سرم بافه اوردینری فاقد سولفات‌های SLS و SLES، الکل، سیلیکون، پارابن و مواد عطری و حساسیت‌زا بوده و برای پوست دور چشم نیز قابل استفاده است.

سرم بافه برای افرادی که پوست حساس داشته بسیار مناسب است و تمامی علائم پیری و افزایش سن را مورد هدف قرار می‌دهد. راز سرم بافه اوردینری حفظ جوانی و شادابی پوست بوده و سرشار از مواد مغذی مورد نیاز سلول‌های پوست است.

بهبود لک‌های پوستی با سرم بافه اوردینری

جایگاه سرم بافه در میان دیگر محصولات اوردینری

برند اوردینری در سال 2016 در زمینه تولید محصولات تخصصی پوست شروع به فعالیت نمود. این برند کانادایی به سرعت توانست جایگاه خوبی در میان مصرف کنندگان یافته و یکی از پرفروش‌ترین محصولات مراقبتی پوست شناخته شود. این محصولات به سفارش برخی از کشورهای اروپایی تولید شده و محصولات اردینری اصل با عبارت Made In Canada متمایز می‌شوند. در میان طیف وسیع محصولات این برند برخی از سرم‌های اوردینری جزء محبوب‌ترین محصولات بوده و تاثیر گذاری بالایی دارند.

سرم ضد جوش نیاسین آمید اوردینری، سرم دور چشم کافئین اوردینری، سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری، سرم لایه برداری پیلینگ اوردینری، سرم ضد لک آلفا آربوتین اوردینری، سرم ضد چروک و پر کننده خطوط اوردینری، سرم ضد جوش سالیسیلیک اوردینری و سرم آبرسان و ضد چروک بافه اوردینری برخی از محصولات برند اوردینری بوده که با بهره گیری از ترکیبات منحصربه‌فرد و حذف هزینه‌های اضافی، علاوه بر بهبود سلامت پوست قیمت مناسبی نیز دارا است.

برند اوردینری با تمرکز بر مواد تشکیل دهنده مرغوب و با کیفیت و فرمولاسیون بی‌نظیر و فوق‌العاده، خیلی زود در نزد مصرف کنندگان جایگاه مناسبی پیدا کرده و در رده بهترین محصولات مراقبتی پوست قرار گرفته است. در این میان ویژگی شاخص سرم بافه آن را از سایر محصولات متمایز ساخته است. سرم بافه یکی از معروف‌ترین سرم‌های ضد چروک است که وظیفه اصلی آن جوانسازی و آبرسانی پوست بوده و به مرور پوستی هموار و یکدست ایجاد می‌کند. سرم بافه حالت ارتجاعی پوست را افزایش داده و باعث به تعویق انداختن روند پیری پوست می‌شود. 

سرم بافه با چه محصولاتی تداخل دارد

جهت حصول نتیجه بهتر از سرم بافه در کنار آسکوربیک اسید، اسیدهای مستقیم، لایه‌بردارهای شیمیایی، آنتی اکسیدان‌های قوی و سرم ویتامین سی به طور همزمان استفاده نکنید زیرا این ترکیبات موجب کاهش اثرگذاری پپتایدهای موجود در سرم می‌شود. استفاده همزمان از این محصولات خطری برای پوست ندارد اما برند اوردینری استفاده سرم بافه در کنار سرم رزرواترول 3% و فرولیک اسید 3% را ممنوع اعلام کرده است. 

منابع: adorebeauty

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است.

دیدگاه شما

محصولات جدید فروشگاه هیوا

28%
سرم ترمیم کننده و ضد چروک اسمارت کلینیک ۵۰ میل
سرم ترمیم کننده و ضد چروک اسمارت کلینیک ۵۰ میل
3,200,000 تومان
2,300,000 تومان
15%
سرم التیام بخش و ترمیم بریر اوردینری The Ordinary Soothing and Barrier Support Serum
سرم التیام بخش و ترمیم بریر اوردینری The Ordinary Soothing and Barrier Support Serum
1,980,000 تومان
1,670,000 تومان
22%
ضدلک بسیار قوی ایون بتر کلینیک حجم 10 میلی لیتر
ضدلک بسیار قوی ایون بتر کلینیک حجم 10 میلی لیتر
1,980,000 تومان
1,540,000 تومان
28%
کرم دور چشم بنفیانس شیسیدو اورجینال
کرم دور چشم بنفیانس شیسیدو اورجینال
3,900,000 تومان
2,780,000 تومان
34%
مرطوب کننده دراماتیکالی پوست مختلط چرب دیفرنت کلینیک حجم 60 میل
مرطوب کننده دراماتیکالی پوست مختلط چرب دیفرنت کلینیک حجم 60 میل
980,000 تومان
640,000 تومان
30%
ضد آفتاب ضد لک اکتیو یونیفای ایزدین ACTIVE UNIFY SPF+50 حجم 50 میل
ضد آفتاب ضد لک اکتیو یونیفای ایزدین ACTIVE UNIFY SPF+50 حجم 50 میل
1,780,000 تومان
1,230,000 تومان
26%
سرم ضد لک کلینیک even better ۱۰۰ میل
سرم ضد لک کلینیک even better ۱۰۰ میل
3,400,000 تومان
2,500,000 تومان
31%
صابون ضد قارچ و خوشبو کننده پا
صابون ضد قارچ و خوشبو کننده پا
129,000 تومان
89,000 تومان

بیشتر بخوانید